14 Temmuz 2016 Perşembe

Amigurumi Bebeklerde Göz Nasıl Takılır?

amigurumi-modeller

Ziyaretçilerimden ve yakın arkadaşlarımdan aldığım soruları cevaplamaya devam ediyorum ve bugün, Amigurumi Bebeklerde Göz Nasıl Takılır sorusuna açıklık getireceğim. Açık, basit, yalın bir anlatım yapmaya çalışıyorum, amigurumi konusunda sorularınız oldukça yorumlardan sorabilirsiniz. 

Genelde yazılarımı fazla uzatmadan nasıl yapılır bölümüne geçmeyi tercih ediyorum ama anlatımlarımda bi' eksiklik görürseniz beni mesaj bölümünden uyarabilir, anlamadığınız bölümleri yine aşağıdaki yorum kısmından bana iletebilirsiniz. :) 

Haydi o zaman doğru bir şekilde amigurumi göz ekleme nasıl yapılırmış öğrenelim!

AMİGURUMİ BEBEKLERDE GÖZ NASIL TAKILIR?


1. Malzemelerimiz; kilitli (güvenli) göz, yerlerini belirlemek için iğne.

amigurumi-malzemeleri




2. Gözleri takacağımız yerler eğer tarifte belirtilmemişse, kendimiz belirleyip takacağımız yerlere iğneleri yerleştiriyoruz. 

amigurumi-goz-hizalama
amigurumi-gozleri





3. İğneyi çıkarıp yerine gözü takıyoruz.

amigurumi-nasil
amigurumi-bebeklerde-goz-nasil-takilir



4. Gözlerin kilitlerini takabilmek için kafayı ters çeviriyoruz.

amigurumi-bebeklerde-goz-nasil-takilir




5.  Amigurumi bebeğimizin kafasını ters çevirdikten sonra kilitlerini bastırarak takıyoruz. 


Not: İlk aldığım kilitli gözlerim çok sertti ve onların kilit kısımlarını çakmakla ısıtarak takmıştım. Sonraki aldıklarım aşağıdaki resimde görüldüğü gibi çentikli olduğu için çok kolay bir şekilde herhangi bir işleme gerek kalmadan takılıyor. 

Kilit göz alırken bu uyarıyı dikkate alarak daha rahat bir çalışma elde edebilirsiniz.
amigurumi-guvenli-goz



6. Bebeğimizin gözleri hazııır ! :) :) 

amigurumi-gozleri


Not: Kilitli gözler asla çıkmamak üzere takılır. Bu yüzden iyice emin olmadan gözleri kilitlemeyelim. 


Amigurumi bebeğimizin gözlerini taktıktan sonra içini boncuk elyafla doldurup eksiltmelerimizi yapıp kafa kısmını bitiriyoruz.

amigurumi-anlatimlari
amigurumi-free-pattern
 amigurumi-kafasi


 Bu şekilde size, amigurumi bebeklerde göz nasıl takılır, amigurumi bebeklere göz takılışı, amigurumi nasıl göz takılır gibi sorulara cevap niteliğinde bir anlatım hazırlamış oldumm :)) 

Umarım memnun kalırsınız, başka anlatımlarda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)



↓ Bu içeriği beğendiyseniz paylaşmayı unutmayın ↓



Pembe Yumak
Pembe Yumak

Merhaba! Ben Şule Kutsal Durum. Çoğunuzun bildiği gibi Instagram'da Pempe Yumak adlı amigurumi hesabının sahibiyim :) Nihayet sizler için anlatımlarda bulunacağım blogumu yazmaya başladım. Umarım sizlere yararı dokunur ve burayı beğenirsiniz. Öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim, iyi günler :)

6 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsınız çok teşekkürler saç yapımınıda anlatırsaniz çok mutlu olurum bebekleriniz süper özellikle erkekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Kız bebeklerin saç yapımını zaten anlatmıştım, erkek saç yapımını soruyorsanız sırayla bir şeyler anlatmaya çalışıyorum inşallah yakında onu da anlatıcam :)

      Sil
  2. Elinize sağlık :)
    Anlatımınız çok net ve okuması kolay. Bir de göz çukuru nasıl yapıyorsunuz onu anlatır mısınız?
    Teşekkürle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)) Paylaşıcam inşallah bugün yarın, takipte kalın :))

      Sil
  3. Anlatımımız gerçekten çok yalın teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Anlatımıniz yalın ve çok güzel paylaşımlarınızı için çok teşekkürler

    YanıtlaSil