9 Haziran 2016 Perşembe

Amigurumi Bebeklerde Boynun Dik Durması İçin Ne Yapılır?

Merhaba değerli amigurumi-sever takipçilerim. Bu anlatımda bazı takipçilerimden gelen "Amigurumi bebeklerde boynu dik tutmak için ne yapabilirim?" sorusuna cevap vereceğim. Umarım bu anlatım sizlere yardımcı olur ve siz de artık amigurumi bebeğimin boynu düşüyor derdinden kurtulursunuz...:)

amigurumi_dolls

Boynun Dik Durması İçin Gerekli Materyal:


Boynun içine koymak için 17-18 cm uzunluğunda boru, çıta ya da silikon çubuk gibi sağlam duracak bir malzeme gerekiyor. 

Benim elimde ince bir boru vardı, onu kullandım. 

Nasıl Yapılır?

Gelelim nasıl yapıldığına; 

1. Öncelikle çubuğu güzelce doldurduğumuz kafanın içine sokuyoruz.

amigurumi_techniques


2. Daha sonra içinde çubuk olan kafayı gövdenin içine monte ediyoruz.

amigurumi_ipuclari

3. Kafanın bitiminde uzun bıraktığımız ipi iğneye takıp, gövde ve kafayı birleştiriyoruz.

amigurumi_boynun_dik_durmasi

amigurumi_boynun_dik_durmasi
amigurumi_boynun_dik_durmasi

Sonuç:

Bu şekilde birleştirince kafa arkaya öne doğru eğilip bükülmüyor.

amigurumi_dik_durmasi

Bonus:

Bu yaptığımız işlemler sayesinde amigurumi bebeğimizin kafası sabit durabildiği gibi sağa sola da dönebiliyor :)
amigurumi_head_position

Bu paylaşımımızda "Amigurumi Bebeklerde Boynu Dik Tutma Tekniği"ni elimden geldiğince açık bir şekilde anlatmaya çalıştım. 

İnşallah sizlere yardımı dokunur, bir başka yazımızda görüşmek üzere! ☺♥ 

Abone olmayı unutmayın!

↓ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ↓
Pembe Yumak
Pembe Yumak

Merhaba! Ben Şule Kutsal Durum. Çoğunuzun bildiği gibi Instagram'da Pempe Yumak adlı amigurumi hesabının sahibiyim :) Nihayet sizler için anlatımlarda bulunacağım blogumu yazmaya başladım. Umarım sizlere yararı dokunur ve burayı beğenirsiniz. Öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim, iyi günler :)

12 yorum:

  1. Allah razı olsun. Özellikle şu sıralar buna bir çare arıyordum imdada yetiştiniz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İnşallah anlaşılır olmuştur :) :)

      Sil
  2. Bloğunuz hayırlı olsun,paylaşımınız için de teşekkürler.Bu bebeğinizin yapımınıda paylaşırsanız çok makbule geçer çok şekermiş🙏🏻🌷💙😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. Tam tarih vermeyim ama ilk fırsatta bu bebişin yapımını da paylaşıcam tamam:)

      Sil
  3. Cok guzel bir uygulama tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim takipte kalın daha sizlerle paylaşacağım çok şey var :)

      Sil
  4. Bloğunuz hayırlı olsun💐💝💚

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Bebekler makinede 30 derecede yıkandığında bebeğe ya da silikona bir zarar geliyor mu?

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus elinize saglik...

    YanıtlaSil
  7. Anlatiminiz gayet guzel cok tsk. Ben yeni yapmaya basladim . Eger satabilirsem oglumun okul masraflarini boylece yardimci olacagim allahin izniyle insaAllah . Allah sizdende razi olsun insaAllah . Amin

    YanıtlaSil